Τρόποι Αποστολής

Στόχος της Pelewood είναι να διασφαλήσει την αρτιότερη, ταχύτερη, ασφαλέστερη και εντός των προσυμφωνημένων χρονικών ορίων μεταφορά των προϊόντων που έχετε παραγγείλει. 

1. Βασικές διευκρινήσεις και επεξηγήσεις

Καταρχήν, θέλουμε να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία της εξέλιξης της κάθε παραγγελίας.
1. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται έως τις 14:00 της κάθε εργάσιμης ημέρας, επεξεργάζονται την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας, καταχωρούνται την επόμενη εργάσιμη.
2. Μόλις καταχωρηθεί η παραγγελία σας, θα λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης, καθώς και τον αριθμό που της αντιστοιχεί. Θα πρέπει να είστε σίγουροι πως έχετε πρόσβαση στο e-mail αυτό.

3. Αφού κάνετε την παραγγελία σας, θα πρέπει το συντομότερο δυνατόν και πάντα μέσα στα χρονικά όρια που ορίζονται (7 ημέρες) να κάνετε την πληρωμή της με τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής. Αφού γίνει η επιβεβαίωση της πληρωμή σας, τότε μέσα σε 24-48 ώρες, θα γίνει η αποστολή της.

Πλέον γίνεται και αποστολή με αντικαταβολή, μέσω του συνεργάτη μας ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ, με ελάχιστο επιπλέον κόστος. (δείτε αναλυτικά παρακάτω)

4. Για κάθε αλλαγή σε οποιοδήποτε στάδιο στην εξέλιξή της, θα ενημερώνεστε επίσης με σχετικό e-mail

5. Αν επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την έδρα μας, αυτό μπορεί να γίνει από Δευτέρα έως Σάββατο και από ώρες 09:00 έως 15:00
6. Αν γίνει αποστολή της παραγγελίας σας με οποιονδηποτε από τους διαθέσιμους τρόπους (courrier ή μεταφορική εταιρία), η παραδόσεις γίνονται Δευτέρα - Παρασκευή και σύμφωνα με το ωράριο λειτουργίας αυτών.
7. Τα προϊόντα που αποστέλονται με μεταφορική εταιρία, παραδίδονται στην έδρα αυτής.
8.  Όταν τα προϊόντα σας φτάσουν στον τόπο παραλαβής, θα ζητηθεί να υπογράψετε τα σχετικά παραστατικά προκειμένου να σας παραδοθούν. Αν τα προϊόντα φτάσουν στον προορισμό τους και δεν υπάρχει άτομο να τα παραλάβει, θα γίνουν δύο ακόμα προσπάθειες παράδοσης μέσα στις επόμενες πέντε (5) εργάσιμες, ενώ μπορεί να υπάρξει και γραπτή ειδοποίηση, χωρίς όμως αυτό να είναι υποχρεωτικό. Μετά το πέρας αυτού του χρονικού ορίου, τα προϊόντα επιστρέφονται στις αποθήκες μας. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να συμφωνήσουμε μαζί τις επόμενες ενέργειες.
9. Σε περιοχές απομακρυσμένες από τις έδρες των συνεργαζόμενων υπηρεσιών παράδοσης, όπως σε στις νησιωτικές περιοχές, μπορεί να υπάρξει μια επιπλέον καθυστέρηση 1-3 ημέρες. Ζητούμε την κατανόησή σας για αυτό.
10. Οι παραδόσεις ενδέχεται να καθυστερήσουν σε περιπτώσεις απεργιών, δυσμενών καιρικών συνθηκών ή ανωτέρας βίας μπορεί να συμβούν.

2. Κόστος Διαχείρησης και Αποστολής Παραγγελίας
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την έδρα μας (δείτε εδώ στο χάρτη). Σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση! Επιλέξτε απλά αυτή τη μέθοδο κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας (δείτε σχετικό βίντεο με την εξήγηση εδώ).

Εάν επιλέξετε αυτόν τον τρόπο παράδοσης, τότε η παραγγελία σας θα είναι διαθέσιμη για επτά (7) ημερολογιακές ημέρες. Εάν δεν την παραλάβετε σε αυτό το διάστημα, τότε δυστυχώς θα ακυρωθεί και τα προϊόντα που είχαν δεσμευθεί για εσάς, θα είναι διαθέσιμα ξανά στο κοινό. Η μεταφορά των προϊόντων σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνει με δικά μέσα και ευθύνη.

Η Pelewood μπορεί να στείλει την παραγγελία σας σε όλη την Ελλάδα και να εγγυηθεί ένα ελάχιστο ή και μηδενικό κόστος για αυτό!  

Κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, θα βλέπετε τον υπολογισμό του τυχόν επιπλέον κόστους διαχείρισης και αποστολής της, έτσι ώστε το τελικό βήμα πληρωμής της, να έχετε την τελική της αξία, χωρίς το κόστος της αντικαταβολής, δηλαδή εάν επιλέξετε αντικαταβολή στο τελικό ποσό που αναγράφεται στην παραγγελία σας, θα υπάρχει επιβάρυνση 3,50€+ΦΠΑ

3. Επιστροφή Προϊόντων
Αναγκαία προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να βρίσκεται το προϊόν συσκευασμένο και στην αυτή αρχική μορφή της παραλαβής του. Η προθεσμία για την επιστροφή προϊόντος είναι δέκα (10) εργάσιμες. Η πάροδος της προθεσμίας αυτής συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη παραλαβή του προϊόντος, εκτός λόγου ανωτέρας βίας. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος λόγω της μη αρεσκείας του.

4. Ολική ή Μερική Ακύρωση Παραγγελίας 
Κατόπιν συνεννόησης (τηλεφωνικής ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει το σύνολο ή μέρος της παραγγελίας του, εφόσον αυτή δεν έχει ακόμη αποσταλεί. Η επιστροφή τυχόν καταβληθέντος χρηματικού ποσού γίνεται, σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, με επιστροφή των χρημάτων μέσα σε διάστημα πέντε (5) εργάσιμων ημερών, ενώ σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ή με κατάθεση μετρητών, με επιστροφή των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό που θα προτείνει στο SaveIt ο πελάτης (ως δικαιούχος αυτού) μέσα σε διάστημα πέντε (5) εργάσιμων ημερών.