ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Το PeleWood.gr σέβεται και εφαρμόζει απόλυτα την κείμενη Ελληνική Νομοθεσία που αφορά στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως αυτή περιγράφατε από τον Κώδικα Δεοντολογίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το σύνολο μιας παραγγελίας ή κάποια από τα προϊόντα που έχετε αγοράσει και παραλάβει από το PeleWood.gr, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε σύμφωνα με τους παρακάτω ειδικούς όρους και προϋποθέσεις, που απορρέουν από τις υποχρεώσεις, τα δικαιώματα και τις ευθύνες επιχειρήσεων και καταναλωτών.

 Μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε

 Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατά την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας, για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής.

 Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή θα πρέπει :

AAAAA  Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης, (σφραγισμένο όπως παρελήφθη) συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης και εφαρμογής και όλου του συνοδευτικού υλικού που μπορεί να περιλαμβάνονταν
 Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ολικά ή εν μέρη
 Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες
 Να έχει προηγηθεί γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας και να έχετε λάβει την απάντησή μας με το σχετικό κωδικό αποδοχής της επιστροφής (RMA)
 Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο. Αν η επιστροφή αφορά σε μέρος της παραγγελίας θα σας αποσταλεί νέα απόδειξη με τα προϊόντα που θα παραμείνουν στην κατοχή σας

Δεν μπορούμε να δεχθούμε επιστροφές κατεστραμμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που ολοκληρωθεί η παράδοση από τον μεταφορέα. Σας παρακαλούμε να ελέγξετε τα προϊόντα και την ακεραιότητά τους κατά την παραλαβή τους.

Σας παρακαλούμε έχετε υπόψιν πως πριν την οποία σας ενέργεια επιστροφής και όπως αναφέρουμε και παραπάνω, θα πρέπει να έχετε αποστείλει προηγούμενος ένα αίτημα επιστροφής (RMA), συμπληρώνοντας και στέλνοντάς μας με email στο [email protected] την σχετική φόρμα επιστροφής. (ΒΡΕITE ΤΗΝ ΕΔΩ>)

Αυτό, θα διευκολύνει και εμάς και εσάς έτσι ώστε να εντοπίσουμε τυχόν προβλήματα και δυσλειτουργίες και να προετοιμάσουμε όλες τις απαραίτητες εκ μέρους μας ενέργειες για την οικονομική σας τακτοποίηση. Εάν δεν έχει υποβληθεί το αίτημα επιστροφής τότε η παραλαβή των προϊόντων εκ μέρους μας ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί με προφανή προβλήματα και για τα δύο μέρη.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί από το PeleWood.gr.

Σας ενημερώνουμε μέσω email για όλα τα στάδια εξέλιξης της παραγγελίας, σας παρακαλούμε δείτε εκεί για να είστε σίγουροι για το τρέχων κάθε φορά στάδιο πριν υποβάλετε κάποιο αίτημα ακύρωσης.

Η ακύρωση εκ μέρους σας μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου ή email.

Εάν έχει γίνει ηλεκτρονική πληρωμή της παραγγελίας σας (μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας ή μέσω PayPal και VivaPayments) τότε η αξία της αγοράς σας επιστρέφεται στο ακέραιο και χωρίς καμιά δικιά σας επιβάρυνση. Συνήθως η επιστροφή γίνεται στο ίδιο μέσω πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.

Εάν έχει γίνει κατάθεση σε τράπεζα και έχετε χρεωθεί έξοδα για την πληρωμή σας, αυτό το επιπλέον ποσό δεν μπορεί να σας επιστραφεί. Θα σας επιστραφεί στο ακέραιο η αξία της παραγγελίας και στην ίδια Τράπεζα από την οποία εκτελέσατε την πληρωμή (εάν η πληρωμή σας έγινε από τράπεζα στην οποία το PeleWood.gr δεν διαθέτει λογαριασμό, δεν θα επιστραφούν τα έξοδα εμβάσματος που μπορεί να προκύπτουν).

Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε δεν μπορεί να γίνει ακύρωση παραγγελίας και θα πρέπει να υποβάλετε ένα αίτημα  επιστροφής προϊόντων, με τη διαδικασία που περιγράφουμε παραπάνω ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΡΙΕΡ!

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
– το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν
– η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς

Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).

Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται σε η Δήλωση σας Υπαναχώρησης.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος:
Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω (λ.χ. στην περίπτωση της υπαναχώρησης), θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:
– Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
– Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών και σε όσες το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στη επιστρεφόμενη συσκευή και θα πρέπει να εξασφαλίσετε πριν την αποστολή του προϊόντος ότι σε αυτό δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα και είναι στην αρχική / εργοστασιακή κατάσταση.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως λ.χ. προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα, προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί ή/και αν έχετε προμηθευθεί από εμάς ψηφιακό περιεχόμενο μη παρεχόμενο σε υλικό φορέα και ξεκίνησε η εκτέλεση, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγεία ή της υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, καθώς και ηχητικών ή οπτικών εγγραφών αναλώσιμων εκτυπωτών, προγραμμάτων και λογισμικού που έχουν αποσφραγιστεί.

Main Menu